دانلود نمونه پرسشنامه

دانلود نمونه پرسشنامه,پرسشنامه مدیریت,پرسشنامه های روانشناسی,پرسشنامه استاندارد,سایت پرسشنامه

دانلود نمونه پرسشنامه

دانلود نمونه پرسشنامه,پرسشنامه مدیریت,پرسشنامه های روانشناسی,پرسشنامه استاندارد,سایت پرسشنامه

دانلود پاورپوینت هزینه یابی معکوس همراه با مثالهای تشریحی

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان هزینه یابی معکوس در حجم 28 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل و مثالهای تشریحی ویژه ارائه کلاسی رشته حسابداری
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 604 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
دانلود پاورپوینت هزینه یابی معکوس همراه با مثالهای تشریحی

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: دانلود پاورپوینت هزینه یابی معکوس همراه با مثالهای تشریحی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 28 اسلاید

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس تئوری های حسابداری)

این فایل در زمینه " هزینه یابی معکوس "می باشد که در حجم 28 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت همراه با مثالهای تشریحی تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس)در کلاس رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

نحوه اجرای هزینه یابی معکوس

ملاحظات خاص هزینه یابی معکوس

کاربرد هزینه یابی معکوس در سیستم های مختلف هزینه یابی

هزینه یابی معکوس جذبی(کامل)

هزینه یابی معکوس مستقیم

هزینه یابی معکوس فرا متغیر(درونداد)

خلاصه و نتیجه گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


پرسشنامه مقیاس تجارب معنوی روزانه

پرسشنامه مقیاس تجارب معنوی روزانه
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 49 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
پرسشنامه مقیاس تجارب معنوی روزانه

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه مقیاس تجارب معنوی روزانه

هدف: ارزیابی میزان تجارب معنوی افراد از ابعاد مختلف (احساس حضور خداوند، ارتباط با خداوند، احساس مسئولیت در قبال دیگران)

تعداد سوال: 16

پکیج (پروتکل) طرحواره درمانی

پکیج (پروتکل) طرحواره درمانی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1908 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100
پکیج (پروتکل) طرحواره درمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پکیج (پروتکل) طرحواره درمانی

نمونه ای از مبانی نظری و جلسات درمانی پکیج مورد نظر:

ساختار جلسات درمانی

جلسه اول:

در جلسه اول پس از آشنایی و ایجاد رابطه حسنه، اهمیت و هدف طرحواره درمانی بیان و مشکلات مراجعان در قالب رویکرد طرحواره درمانی صورت بندی می شود.


جلسه دوم:

در جلسه دوم شواهد عینی تأیید کننده یا رد کننده طرحواره ها بر اساس شواهد زندگی فعلی و گذشته مورد بررسی قرار می گیرد و پیرامون جنبه طرحواره موجود با طرحواره سالم بحث و گفتگو می شود.


جلسه سوم:

در جلسه سوم تکنیک های شناختی مثل آزمون اعتبار طرحواره، تعریف جدید از شواهد تأیید کننده طرحواره موجود و ارزیابی مزایا و معایب سبک های مقابله ای آموزش داده می شود.

..........

.....................

..................................

توجه : در توضیح جلسات فقط ساختار جلسات به شکلی که در بالا مشاهده کردید آورده شده است .

مبانی نظری و اصول طرحواره درمانی:

طرحواره درمانی: مدل مفهومی

  • طرحواره درمانی یک مدل نظری و درمانی تلفیقی و وحدت بخش است.
  • این روش به منظور درمان اختلالات روانی مزمن که به درمان متعارف مقاوم هستند طراحی شده است.
  • هدف این مدل، درمان مشکلاتی است که ریشه ی عمیق در دوران رشد کودکی و نوجوانی دارند.
  • طرحواره درمانی، تلفیقی از اصول و مبانی مکاتب شناختی رفتاری، دلبستگی، گشتالت، روابط
  • موضوعی، ساختارگرایی و روانکاوی است.
  • طرحواره درمانی ترکیبی از روش ها و فنون شناختی، رفتاری، بین فردی و تجربه گرایانه است.


موارد مناسب برای طرحواره درمانی

  • اختلالات شخصیتی شدید
  • مشکلات یا اختلالاتی که به مدت طولانی و به صورت مزمن وجود داشته اند
  • اختلالات محور یک که به درمان متعارف پاسخ نمی دهند
  • عود مکرر اختلال محور یک
  • وجود مشکل مبهم و در عی نحال گسترده
  • مشکلات ارتباطی طولانی مدت
  • اجتناب مفرط
  • الگوهای تفکر و رفتار دگم
  • به شکلی غیر متعارف طلبکارانه، مستحقانه و محتاجانه برخورد کردن


مقایسه با مدل بک

  • تأکید بیشتر بر رابط هی درمانی
  • تأکید بیشتر بر عاطفه (مثلاً تجسم ذهنی، ایفای نقش)
  • بحث بیشتر در مورد ریش ههای کودکی و فراین دهای رشدی
  • تأکید بیشتر بر سب کهای مقابل های
  • تأکید بیشتر بر ت مهای بنیادین


تعریف طرحواره ی ناسازگار اولیه

  • یک تم یا الگوی گسترده ی عمیق و فراگیر است.
  • در بردارنده ی خاطرات، احساسات جسمانی، هیجانات و شناخ تها است.
  • در مورد خود فرد و رابط هاش با دیگران است.
  • در طول دوران کودکی و نوجوانی به وجود آمده و در طول زندگی همچنان فعال بوده و رشد م یکند.
  • تا حدود قابل توجهی ناکارٓامد و بدکنش است.
  • رفتار از طرحواره نشات می گیرد ولی بخشی از طرحواره محسوب نمی شود.


ویژگی های طرحواره های ناسازگار اولیه

  • طرحواره ها یک تم هستند، نه صرفاً یک باور .
  • طرحواره های ناسازگار اولیه از نظر شدت، فراگیری و گستردگی، و فراوانی بر روی پیوستار جای م یگیرند. یعنی این طرحواره ها از نظر شدت و میزان فعالیت در ذهن با هم تفاوت دارند. هر قدر طرحواره شدیدتر باشد، موقعیت های بیشتری ان را فعال کرده و هیجان منفی ناشی از ان شدت و طول مدت بیشتری خواهد داشت.
  • معمولا طرحواره ها در اثر تجارب ناگوار مکرر دوران کودکی و نوجوانی شکل می گیرند. در واقع می توان گفت که طرحواره ها حاصل تعامل مزاج و تجارب ناخوشایند هرروزه ی کودک با والدین، خواهر و برادرها و همسالان هستند.
  • بسیاری طرحوار هها در مراحل پی شکلامی رشد (در کهن مغز و آمیگدالا) شکل م یگیرند.
  • هر حادثه روزمره یا تغییر حال ت خلقی که مرتبط با طرحواره باشد، می تواند طرحواره را برانگیخته و بیدار کند.
  • طرحواره ها م یتوانند به صورت قابل ملاحظه ارضای نیازهای اساسی به خودمختاری، ارتباط، ابراز خویشتن و غیره را مختل سازند.
  • طرحواره ها برای بقای خودشان می جنگند. بیماران در زندگی روزمره خود و تعاملاتشان با دیگران طوری عمل می کنند که طرحواره های انها تایید شود.
  • طرحواره ها معمولاً خود تداوم بخش هستند. تغییر دادن انها با استفاده از فنون کوتاه مدت میسر نیست.

پروتکل درمانی وسواس بارویکرد شناختی - رفتاری (رفتاردرمانی دیالکتیکی)

پروتکل درمانی وسواس بارویکرد شناختی رفتاری (رفتاردرمانی دیالکتیکی)
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1001 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
پروتکل درمانی وسواس بارویکرد شناختی - رفتاری (رفتاردرمانی دیالکتیکی)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پروتکل درمانی وسواس بارویکرد شناختی - رفتاری (رفتاردرمانی دیالکتیکی)

جلسه گرفتن شرح حال- مقیاس وسواس فکری – عملی ییل – براون) YBOCS )
قواعد جلسه درمان)متعهد شدن به درمان ،شرکت منظم در درمان-انجام تمرین
ها( . جلسه اول تعریف کلمات کلیدی: اختلال وسواس بی اختیاری –وسواس های فکری – وسواس های
عملی
-نشخوارهای شناختی-تعریف مدل های شناختی
جلسه دوم ارایهی تعریف دیالکتیک، ا صول و راه های تفکر و عمل به شیوه ی دیالکتیکی و پس از آن
آشنایی
با مفهوم هوشییییاری فرا یر و سیییه ها ل ذهنی نذهی منهنی، ذهی هی انی و ذهی
خرد را(.
در جلسییهی دوم دو دسییته مهارت برای دسییتیابی به هوشیییاری فرا یر آموز داده و
تمریی شد.
جلسه سوم آموز مهارتها در DBT ،ان ام تمریی
جلسه چهارم معرفی مواجهه و پیشگیری ازوسواس های فکری ،ان ام تمریی، اصلاح شناختی
جلسه پنجم تمریی مواجهه و تمریی های مهارتهای DBT جلسه ششم تکنیکهای بازسازی شناختی


پرسشنامه شیوه های فرزند پروری

پرسشنامه شیوه های فرزند پروری
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 476 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
پرسشنامه شیوه های فرزند پروری

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه شیوه های فرزند پروری

این ابزار اقتباسی است از نظریه اقتدار والدین که براساس نظریه «بامریند» از سه الگوی آزادگذاری، استبدادی و اقتدار منطقی والدین جهت بررسی الگوهای نفوذ و شیوه های فرزند پروری ساخته شده است. فرم اولیه این پرسشنامه دارای ۳۰ ماده است که توسط دیانا بامریند (۱۹۷۳)طراحی وساخته شده است. ۱۰ ماده آن به شیوه آزادگذاری مطلق، ۱۰ ماده به شیوه استبدادی و ۱۰ ماده دیگر به شیوه اقتدار منطقی والدین در امر پرورش فرزند مربوط می شود.

اعتبار و پایایی پرسشنامه

میزان پایایی این پرسشنامه را بوری در سال ۱۹۹۱ به روش بازآزمایی انجام داد که ۰/۸۱ برای آزادگذاری، ۰/۸۵ برای استبدادی و ۰/۹۲ برای اقتدار منطقی پدران را گزارش کرد.همچنین وی در مورد اعتبار پرسشنامه نتایج زیر را گزارش کرده است که مستبد بودن پدر رابطه معکوس با آزادگذاری ۰/۵۰ و اقتدار منطقی ۰/۵۲ او دارد.

در انستیتیو روان پزشکی ایران نیز اسفندیاری (۱۳۷۴)فرم اصلی پرسشنامه را ترجمه و اصلاحات لازم را درآن صورت داد. سپس از تعداد ۱۰نفر صاحب نظر در زمینه روان شناسی و روان پزشکی (۲ نفر دکترای روان شناسی ، یک نفر روان پزشک ،۲ نفر کارشناسی ارشد روان شناسی ،۲نفر دانشجوی دوره کارشناسی ارشد و۳ نفر کار شناس روان شناسی )خواسته شد تا میزان اعتبار هر جمله را بازدن علامت مشخص نمایند ودر صورت لزوم نظر اصلاحی خود را نیز بیان نموده و جمله پیشنهادی خود را اضافه نمایند نتایج بدست آمده نشان دادکه پرسشنامه مذکور دارای روایی (اعتبار)صوری است.

این پرسشنامه توسط اسفندیاری(۱۳۷۴) و بینم(۱۳۷۹) مورد استفاده قرار گرفته است. اسفندیاری پایایی بازآزمایی این پرسشنامه را برای آزادگذاری۰/۶۹ ، برای استبداد ۰/۷۷ ، و اقتدار منطقی ۰/۷۳ گزارش کرده است.

کلید آزمون

در این آزمون مادران آزمودنی ها با مطالعه هر ماده نظر خود را با علامت × بر حسب یک مقیاس ۵ درجه ای مشخص می کنند که از صفر تا ۴(کاملا مخالفم= ۰ تا کاملا موافقم=۴) نمره گذاری می شود و با جمع نمرات، سه نمره مجزا در مورد آزادگذاری مطلق، استبدادی و اقتدار منطقی برای هر آزمودنی بدست می آید.