دانلود نمونه پرسشنامه

دانلود نمونه پرسشنامه,پرسشنامه مدیریت,پرسشنامه های روانشناسی,پرسشنامه استاندارد,سایت پرسشنامه

دانلود نمونه پرسشنامه

دانلود نمونه پرسشنامه,پرسشنامه مدیریت,پرسشنامه های روانشناسی,پرسشنامه استاندارد,سایت پرسشنامه

سنجش مهارت های کنترل خشم

سنجش مهارت های کنترل خشم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
سنجش مهارت های کنترل خشم

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

سنجش مهارت های کنترل خشم


مشخصات « پرسشنامه سنجش مهارت های کنترل خشم »

روایی و پایایی: دارد

خرده مقیاس ها: دارد

تعداد سوال: 8 سوالی

نوع فایل: word

1. هنگامی که من از دست دیگران ناراحت و خشمگین هستم قادر هستم آن چه را که در ذهنم است به آرامی و بدون از دست دادن خلقم به دیگران بگویم. 2. هنگامی که شخصی از من ناراحت یا خشمگین است من قادر هستم که به او گوش کنم و واکنش ارامی نسبت به عصبانیت آن شخص بدون آن که از کوره در بروم داشته باشم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.