دانلود نمونه پرسشنامه

دانلود نمونه پرسشنامه,پرسشنامه مدیریت,پرسشنامه های روانشناسی,پرسشنامه استاندارد,سایت پرسشنامه

دانلود نمونه پرسشنامه

دانلود نمونه پرسشنامه,پرسشنامه مدیریت,پرسشنامه های روانشناسی,پرسشنامه استاندارد,سایت پرسشنامه

مقیاس ارزیابی عاطفه مثبت و منفی (PANAS)

مقیاس ارزیابی عاطفه مثبت و منفی (PANAS)
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 18 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
مقیاس ارزیابی عاطفه مثبت و منفی (PANAS)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مقیاس ارزیابی عاطفه مثبت و منفی (PANAS)

این مقیاس در سال 1988 توسط واتسون و تلگن، برای اندازه گیری دو بعد «عاطفه منفی» و «عاطفه مثبت» ساخته شده و دارای 20 گویه است که در مقابل هر گویه، طیف 5 گزینه ای از بسیار کم (نمره 1) و بسیار زیاد (نمره 5) قرار دارد که توسط آزمودنی رتبه بندی می‌شود و دامنه نمرات برای هر خرده مقیاس 10 تا 50 است (به نقل از بخشی پور و دژکام، 1384).

پایایی و روایی : ضریب سازگاری درونی (آلفا) برای خرده مقیاس عاطفه مثبت، 88/0 و برای خرده مقیاس عاطفه منفی، 87/0 است در اعتبار آزمون از راه باز آزمایی با فاصله 8 هفته ای برای خرده مقیاس عاطفه مثبت، 68/0 و برای خرده مقیاس عاطفه منفی، 71/0 گزارش شده است (واتسون، کلارک و تلگن، 1988؛ به نقل از بخشی پور و دژکام، 1384). در این پژوهش از تحلیل عاملی تأییدی برای بررسی روایی سازه استفاده شد. برازش مدل با دو عامل و 20 ماده بررسی شد.


پرسشنامه عملکرد سازمانی هرسی و گلداسمیت

پرسشنامه عملکرد سازمانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 68 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8
پرسشنامه عملکرد سازمانی هرسی و گلداسمیت

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه عملکرد سازمانی

پرسشنامه عملکرد سازمانی «Achieve» هرسی و گلداسمیت دارای 42بوده و هفت مولفه ی توانایی (گویه های 1-2-3-20)، وضوح (گویه های 4-5-6-7-8-38-39)، کمک (گویه های 9-11-12-13-15)، مشوق (گویه های 16-18-19-21-22-25)، ارزیابی (گویه های 23-30-31-32-33-34-35-36-37)، اعتبار (گویه های 17-24-26-27-28-29)، و محیط (گویه های 10-14-40-41-42) را مورد سنجش قرار می دهد.

مولفه های پرسشنامه

بعد

شماره سوال

توانایی

1-2-3-20

وضوح

4-5-6-7-8-38-39

کمک

9-11-12-13-15

مشوق

16-18-19-21-22-25

ارزیابی

23-30-31-32-33-34-35-36-37

اعتبار

17-24-26-27-28-29

محیط

10-14-40-41-42

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه

عملکرد سازمانی پدیده ای پیچیده است که شاید ساده ترین تعبیر برای آن را بتوان مجموعه فعالیت های معطوف به دستیابی بر اهداف سازمانی دانست . از اینرو عملکرد سازمانی به این موضوع مربوط می شود که یک سازمان چه مقدار به اهداف خود رسیده است(سنفورد،2009).

تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه

در این پژوهش منظور از عملکرد سازمانی نمره­ای است که کارکنان به سوالات42گویه ای پرسشنامة عملکرد سازمانی می­دهند .

مقیاس پرسشنامه

این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (خیلی کم،1؛ کم،2؛ متوسط3؛زیاد ،4؛ خیلی زیاد ،5؛) می­باشد.

( توجه مقیاس لیکرت در انتهای پرسشنامه کاملا توضیح داده شده است.)

خیلی زیاد

زیاد

متوسط

کم

خیلی کم

گزینه

5

4

3

2

1

امتیاز

کاملا مخالف کاملاموافق



پرسشنامه علل انحراف جنسی فرزندان

پرسشنامه علل انحراف جنسی فرزندان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 18 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
پرسشنامه علل انحراف جنسی فرزندان

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه علل انحراف جنسی فرزندان

شیوه نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 20 سوال بوده و هدف آن بررسی منابع دریافت اطلاعات جنسی فرزندان (خانواده، دوستان، مدرسه و رسانه) می باشد. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت پنج گزینه ای بوده که امتیازات مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

گزینه

بسیار کم

کم

گهگاهی

زیاد

بسیار زیاد

امتیاز

1

2

3

4

5

البته این شیوه نمره گذاری در مورد سوالات 4 و 18 معکوس شده و به صورت زیر در خواهد آمد:

گزینه

بسیار کم

کم

گهگاهی

زیاد

بسیار زیاد

امتیاز

5

4

3

2

1

این پرسشنامه دارای 4 بعد بوده که در جدول زیر ابعاد و سوالات مربوط به هر بعد ارائه گردیده است:

بعد

شماره سوالات مربوطه

خانواده

6-1

دوستان

11-7

رسانه

16-12

مدرسه

20-17

برای بدست آوردن امتیازات این پرسشنامه، مجموع امتیازات مربوط به تک تک سوالات آن بعد را با هم جمع نمائید. امتیازات بالاتر در هر بعد نشان دهنده قوی تر بودن آن بعد در ابلاغ اطلاعات جنسی به شخص پاسخ دهنده خواهد بود و برعکس.

منبع: با اقتباس از: رشیدی، خالد، (1392)، بررسی علل انحرافات جنسی در پسران دبیرستانی شهرستان جوانرود، دانشگاه پیام نور، پایان نامه کارشناسی. علوم اجتماعی.


پرسشنامه علاقه به ریاضی

پرسشنامه علاقه به ریاضی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 28 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4
پرسشنامه علاقه به ریاضی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه علاقه به ریاضی

مشخصات « پرسشنامه علاقه به ریاضی یا پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش‌آموزان »

روایی و پایایی: دارد

خرده مقیاس ها: دارد

تعداد سوال: 18 سوالی

نوع فایل: word

پرسشنامه‌ای که در این پژوهش به منظور سنجش انگیزش ریاضی دانش‌آموزان به‌ کار ‌رفته است، شامل 18 ماده و 3 خرده مقیاس که شامل «علاقه به ریاضی»، «عزت نفس ریاضی» و «انگیزش درونی» می‌باشد. در این پرسشنامه کم‌ترین نمره 18 و بیشترین نمره 82 است. ماده‌های 1 تا 10 مربوط به خرده ‌مقیاس علاقه به ریاضی است که توسط نعمتی (1388) با عنوان «عوامل مؤثر بر میزان علاقمندی دانش‌آموزان در درس ریاضی» تدوین شده است. در خرده مقیاس علاقه به ریاضی کم‌ترین نمره 10 و بیشترین نمره 50 است. ماده‌های 11 تا 15 مربوط به خرده‌ مقیاس عزت‌ نفس ریاضی و ماده‌های 16 تا 18 مربوط به خرده‌ مقیاس انگیزش درونی می‌باشند که از مقاله کورتر (2005) با عنوان «انگیزش، استقلال و عملکرد ریاضی» گرفته شده است. در خرده مقیاس‌های انگیزش درونی و عزت نفس ریاضی از یک مقیاس لیکرت 4 درجه‌ای استفاده می‌شود.


پرسشنامه عقاید وسوسه انگیز (CBQ)

پرسشنامه عقاید وسوسه انگیز (CBQ)
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
پرسشنامه عقاید وسوسه انگیز (CBQ)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه عقاید وسوسه انگیز (CBQ)

روش نمره گذاری و تفسیر

این پرسشنامه دارای 20 سوال بوده که توسط رایت (2003) طراحی شده و هدف آن سنجش میزان وسوسه برای مصرف مواد مخدر است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت 7 گزینه ای بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

گزینه

کاملا مخالف

مخالف

کمی مخالف

خنثی

کمی موافق

موافقم

کاملا موافقم

امتیاز

1

2

3

4

5

6

7

برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید. این امتیاز دامنه ای از 20 تا 140 خواهد داشت. امتیازات بالاتر نشان دهنده وسوسه بیشتر فرد پاسخ دهنده برای مصرف مواد خواهد بود و برعکس.

روایی و پایایی

این آزمون از اعتبار و روایی خوبی برخوردار است و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ 95/0 گزارش شده است همچنین روایی صوری و محتوایی آن نیز به تایید اساتید و کارشناسان مربوطه رسیده است (چانگ و همکاران، 2011).

- Chang, Chun-Wei, Chun-Wei Huang, Wei-Hsin Wu, Bo-En Wang, Yi-Lien Liu, Hsi-Che Shen and Tony Szu-Hsien Lee (2011). Psychometric properties of the Chinese craving beliefs questionnaire for heroin abusers in methadone treatment. BMC Psychiatry 2011, doi:10.1186/1471-244X-11-39

- Wright, F. D. (2003). Craving beliefs questionnaire. In Cognitive Therapy of Substance Abuse. Edited by Beck AT, Wright FD, Newman CF, Liese BS. New York, NY:Guilford Press.